2013. június 6., csütörtök

Ebből majdnem verekedés lett...

Pontosabban csak verés lett volna, de inkább kezdem a nap elejétől.

Szóval először suli volt, utána pedig elmentem az orosz osztálytársammal, Elenával az East Nanjing Road-ra mert onnan nem messze volt dolgom és még beugrottam vele a GAP-be. Mikor ez megvolt akkor továbbmentünk a Jing'an Temple felé metróval és megmutattam neki a környéket, mert mint kiderült, sosem járt arra. Pedig ott ugye van egy európai élelmiszeres bolt, csomó pékség, na meg a Windows Too, ahol kezdésnek ettünk egy isteni hambit 15 yuanért.

Azért a boltban sem bírtam nyugton maradni, itt a vásárfia:


Azt mondjuk elfelejtettem: ez a bolt meg a környékben lévő éttermek, pékségek ilyen pláza feelingben vannak a metró szintjén, olyan "minden egybe" stílusúan. Bolt után jött a pékség, na itt lettek problémák.

Komolyan mondom nagyon durva volt, sikerült igazi elmeroggyant, rasszista kínaiakkal összefutnunk. Történt ugyanis, hogy Elena már a sorban állt én pedig még elmentem két ilyen péksütiért. Visszamentem Elena mellé, mikor már ott álltam egy ideje a kis tálcámmal amire begyűjtöttem a dolgaim akkor a mögöttünk lévő kínai néni (aki amúgy háttal volt) izomból nekitolatott a tálcámnak, majdnem kiütötte a kezemből. Ezután odafordult és elkezdett velünk üvölteni, hogy húzzunk mögé meg mit képzelünk, hogy a tálcával lökdössük meg ilyenek. Mi csak így néztünk, hogy ennek mi baja van, ő ment neki a tálcának és konkrétan Elena oldalába beleállította, maximum mi lehetnénk kiakadva a figyelmetlensége miatt. De ő nem tágított, és kb 15 másodperc alatt jutottunk oda, hogy nagyon favágó angolsággal küldjön el minket a picsába.


És nem állt le, folyamatosan üvöltözött, hogy "This is China! Fuck you!!44!!!44!" Ekkor már az egész pékség (sőt az egész szint) minket figyelt, utána megjött egy férfi aki együtt volt a nénivel. Megkönnyebbültem, hogy végre jött valaki aki leállítja, de ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna. Elkezdett ordítani torka szakadtából, hogy "rohadt külföldiek, idejöttök és basztatjátok a 60 éves néniket, ne dumáljatok hanem kussoljatok, anyátokat, blablablabla...".

Taktikának a nyugodtságot választottam, csak nyugtatgattam őket folyamatosan, hogy nem történt semmi, nincs okuk itt kiabálni, ne viselkedjenek így stb. Fel sem emeltem a hangom, csak nyugiban intéztem a fizetést. Azért közben kezdtem mérges lenni, mondtam is kínaiul az eladóknak, hogy ezek megőrültek, fogalmam nincs mi bajuk van (eközben az őrültek épp Elenát, a 190 centi magas orosz csajt szidták ezerrel).

Már megvolt a fizetés és ekkor újra hozzám fordultak, belebújtak az arcomba és üvöltöttek, hogy rohadjunk meg, menjünk haza a saját országunkba, Kína nem a miénk. Én búcsúajándékként betettem a középső ujjam az arcuk elé, gondoltam ha ennyire művelt, angolul értő emberek akkor érteni fogják ezt is. Innentől nem érdekeltek minket, megfordultunk és elindultunk a metró felé.

Nekik viszont még nem volt elég a balhéból, fénysebességgel fizettek és 2 másodperc múlva már ott ordítoztak mögöttünk, egészen konkrétan a seggünkben gyalogoltak. A csávó a sarkamba is lépett, ekkor telt be a pohár, hátrafordultam és az egy szabad kezemmel hátralöktem a vállánál, miközben mondtam neki, hogy szálljon ki a hátsó felemből és maradjon nyugton. Éktelen haragra gerjedt a kis törp ördög (igen, még nálam is alacsonyabb volt), és elkezdett jönni felém és rugdalózni válogatott anyázások közepette.

Egyre pipább voltam, kb így éreztem magam:



Én Lalival edzettem egész sokat annak idején, szóval a lassú és erőtlen rúgásai elől csak simán arrébb mentem, de nem örültem túlságosan, mert bántani nem akartam, viszont nem tudtam, magától abbahagyja-e. Féltem, hogy csak fel akar idegesíteni és elérni, hogy visszaüssek - annak lettek volna nyomai rajta amivel rendőrt hívhat... Végül szégyen szemre (mármint rá nézve) egy nyugdíjas kínai bácsi jött lefogni meg nyugtatgatni, hogy ne csinálja már a feszkót. Mi szépen elindultunk a metró felé, de persze utánunk jöttek és elkezdték a karomat fogdosni, hogy álljak meg, rendőrt hívnak. Én erre felvetettem, hogy "Oké, de mit fogtok mondani a rendőrnek? Ti kötöttetek belénk...". Persze rendőrt nem akartam, mert egy kínai ellenében azért nehezebb lenne a védekezés, még ha vannak is szemtanúk, hogy ők kezdtek kötekedni. Bár igazából ha annyira gáznak érezték volna helyzetet, akkor a pláza biztiőrei már közbeléptek volna addig is...

A vége a sztorinak az lett, hogy megmondtam nekik: ők húzzanak a metró felé, mi pedig a másik irányba indulunk és utánunk ne merészeljenek jönni. Elindultunk, ők is leléptek.

Olyan kínaival már találkoztam, aki szélsőségesen külföldi imádó volt, ők meg voltak a szélsősegesen külföldi gyűlölők. Azt hiszem, alap tulokságom ellenére nagyon visszafogottan kezeltem a helyzetet, Elena meg is dicsért, hogy nyugodt maradtam. Hozzátette még, nem érti, hogy mertek így kötekedni, látszott, hogy nagyjából fél perc alatt tudnám megölni őket (méretükből és a csávó béna rúgásaiból következtetett erre).

Mozgalmas egy nap volt ez...

3 megjegyzés:

  1. Legközelebb ( remélem nem lesz) mondd, hogy te is kínai vagy, csak egy jobb, magyar másolat. :)

    VálaszTörlés
  2. 'Én búcsúajándékként betettem a középső ujjam az arcuk elé..' ezen felhorkantam!:DD

    VálaszTörlés
  3. ha már ennyire tájékozott volt, megkérdeztem volna, hogy tudja-e hány magyar él Kínában és hány kínai él Magyarországon...innentől kezdve nemtudom, úgy érezte-e volna, hogy még mindig indokolt a pattogása...

    VálaszTörlés