2013. június 20., csütörtök

Vakációóóóóó - vagy valami olyasmi

Örömmel jelentem, hogy számomra véget ért az iskola. Ma volt a vizsga, ami egészen konkrétan ugyanúgy egy HSK4 vizsga volt, mint amilyen a hétvégi nyelvvizsgánk is. Azért választotta a tanár ezt a módját a vizsgázásnak, mert így egy menetben megvolt a hallgatás, szövegértés és az írás, szóbelire pedig egyáltalán nincs szükség, tekintve, hogy az órákon általában kb 8-an voltunk, így egyfolytában egy csomót kellett dumálnunk. Aki pedig nagyon nem járt be az úgyis hülye maradt (pl a mongol jómadarak), kb egy szót nem tudnak kinyögni. Különösebben nem paráztam rá erre a vizsgára, mert egyrészt tudtam, hogy menni fog (mivel most hetekig tanultam egészen rendesen), másrészt ennek az eredménye nem számít sehova. Elvileg talán már holnapra kiderül amúgy a pontszám...

Ezen kívül a mai napon sikerült eladnom a hűtőt, vagyis egyelőre még csak szóbeli megegyezés és kézfogás történt, de kétlem, hogy meghiúsulna a biznisz. Egyik osztálytársam, egy thai srác a vevő és azt mondhatom, hogy marha jól járt. 350-ért adjuk el neki, nem is értem miért nem többért... Elég jóban vagyunk, valahogy most meglepő módon nem is érdekelt az egész, gondoltam ha 400-ért vettük akkor 350-ért odaadom, ez az 1800 Ft/1 0 hónap használati költség szerintem így is elég laza nekünk. Talán szombaton jön el érte, "haaaaaaa mindeeen úgy lesz..."

Vizsga után elmentünk páran egy igazi thai étterembe (thai tulaj meg minden), és wow, nagyon atom volt. Marha jól esett, szeretem a kínai kaját, de mostanában néha kicsit too much, pedig itthonra ha rendelünk akkor legtöbbször valami nyugati stílusú dolgot eszünk. Mondjuk azokból is van pár megszokott kaja és azokat váltogatjuk, meg lehet unni. Btw tegnap este voltunk orosz étteremben, az is jól esett!

A következő fontos napirendi pont a kolimból való kiköltözés, ami kicsit viccesen hangozhat, mivel konkrétan egyszer aludtam ott, még szeptember elején, azóta maximum pár hetente egyszer mentem el arra valamiért. Érdekes módon minden gördülékenyen ment, közben pedig még utoljára megállapítottam, hogy rossz világ lett volna, ha ott kell folyton csövelnem, mert a szoba brutálisan össze volt gányolva a szobatársamnak köszönhetően. A srác ugye amerikai, de alapból thai származású és kicsit "ázsiai" körülmények között él. (Értsd: európai ember számára elképzelhetetlen disznóólat tart, és kisebb korában valószínű nem volt aki megnevelje, mert a szülei minden bizonnyal igazi "ázsiai ázsiaiak", szóval még kevésbé lehet igényük a rendre). Örülök, hogy nem nekem kellett megnevelni!!! :D

Közben Lilla elkezdett pakolni itthon a pár napja általam beszerzett IKEA kartondobozokba, mert egy hét múlva visszük el az első adag cuccunkat a német barátainkhoz, másnap pedig végleg ki is költözünk. Aztán még három nap és nyaralás, de addig még jó sok dolgunk lesz, nem fogunk unatkozni jövő héten... Lilla főleg nem, mert neki hétfőtől szerdáig még lesznek a vizsgák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése