2012. szeptember 28., péntek

Szombati suli? Dell szerviz? Van itt minden…

Igen, holnap suliba kell mennünk. Szombaton! Szörnyűség!!!

Másrészt viszont így jövő héten végig szünetünk lesz. Az egész apropója az, hogy október 1-jén lesz a Kínai Népköztársaság fennállásának 63. évfordulója, és ez alkalomból lenne pár nap szünet, viszont itt is úgy csinálják, mint ahogy otthon szokott lenni, és inkább szombaton is van munka/tanítás, utána viszont egész héten szünet. Jelenleg ez mondjuk nem boldogít, a holnapi 6:40-es kelés gondolatától is rosszul vagyok… Nem baj, túléljük.

Suli után elvileg az international office-ban visszakapom az útlevelem, benne a tartózkodási engedéllyel, Lilla pedig el kell, hogy menjen az Exit-Entry Bureau-ba és ő is megkapja, hurrá!

A szünettel kapcsolatos véleményem az, hogy igazából még kibírtuk volna egy ideig, tekintve, hogy nemrég kezdődött a suli, de ha már így alakult, akkor örülünk és megpróbáljuk kihasználni. Gondolkodunk, hogy utazhatnánk kicsit itt a környéken, elmehetnénk esetleg bulizni is, meg vásárolni kellene pár dolgot. Remélhetőleg az üzletek azért nyitva lesznek a szünet ellenére! Eddigi megfigyelésünk szerint itt soha nem áll meg az élet, szombat-vasárnap is minden nyitva van, szóval ilyenformán a nyitva tartás a szünetben is beleférhet…

Lilla gépe még mindig üzemképtelen, voltunk ma a legközelebbi Dell hivatalos szervizben, ahol sajna nem tudtak segíteni egyelőre. Annyira jutottunk, hogy beszéltem telefonon egy emberkével a Dell kínai központjából, és azt mondta, hogy valószínű holnap fognak hívni, mit lehet tenni az ügy érdekében. Feldobta, hogy talán fizetnünk is kell, hogy megadjanak valami kódot, amit kér a HDD a gép elindításakor, én pedig felhívtam rá a figyelmét, hogy ez a gép még másfél hónapos sincs, és a gyári hiba nem a mi sarunk, szóval csak okosan bánjon a számokkal, mert nem tervezünk fizetni! Ekkor mondta, hogy ezt át kell beszélni a főnökkel, hogy ilyen esetben mi a teendő, illetve egyáltalán, mit lehet tenni, hogy megjavuljon a gép. A szervizben amúgy nagyon rendesek voltak, a magyar hivatalos szervizek példát vehetnének róluk! Főleg a CHS, akiknek ezúton is üzenem, hogy kiny**hatják! Itt nem az volt, mint ott, hogy bármit mondtam, nem hitték el és kapásból az ellenkezőjét állították, itt tényleg próbált az emberke segíteni, és nem jött ilyen kamu dumákkal, hogy „biztos rossz sorrendben tetted fel a drivereket”, „áááááá hardverhiba nem lehet” és társaik. Hozzátenném, otthon egy hétbe telt a CHS-es szerencsétleneknek, hogy belássák, igazam volt, és valami gáz van a hardverrel. Persze utána maszatoltak tovább, de sajna nem sokat értünk az igazammal, mert 2 nap alatt már nem lehetett mit tenni az ügy érdekében. :/ Kíváncsian várjuk a fejleményeket, nagyon jó lenne, ha megjavulna a gép, és még jobb lenne, ha mindezt ingyen oldaná meg a Dell (ahogy egy komoly cégnek illik, a termékeiért felelősséget vállalva).

Kezdek túl komoly lenni, abba is hagyom az írást. Egyelőre ezek a lényeges dolgok, majd jelentkezünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése