Igen, holnap suliba kell mennünk. Szombaton! Szörnyűség!!!
Másrészt viszont így jövő héten végig szünetünk lesz. Az egész
apropója az, hogy október 1-jén lesz a Kínai Népköztársaság fennállásának 63.
évfordulója, és ez alkalomból lenne pár nap szünet, viszont itt is úgy
csinálják, mint ahogy otthon szokott lenni, és inkább szombaton is van
munka/tanítás, utána viszont egész héten szünet. Jelenleg ez mondjuk nem
boldogít, a holnapi 6:40-es kelés gondolatától is rosszul vagyok… Nem baj,
túléljük.
Suli után elvileg az international office-ban visszakapom az
útlevelem, benne a tartózkodási engedéllyel, Lilla pedig el kell, hogy menjen
az Exit-Entry Bureau-ba és ő is megkapja, hurrá!
A szünettel kapcsolatos véleményem az, hogy igazából még
kibírtuk volna egy ideig, tekintve, hogy nemrég kezdődött a suli, de ha már így
alakult, akkor örülünk és megpróbáljuk kihasználni. Gondolkodunk, hogy
utazhatnánk kicsit itt a környéken, elmehetnénk esetleg bulizni is, meg
vásárolni kellene pár dolgot. Remélhetőleg az üzletek azért nyitva lesznek a szünet
ellenére! Eddigi megfigyelésünk szerint itt soha nem áll meg az élet,
szombat-vasárnap is minden nyitva van, szóval ilyenformán a nyitva tartás a
szünetben is beleférhet…
Lilla gépe még mindig üzemképtelen, voltunk ma a
legközelebbi Dell hivatalos szervizben, ahol sajna nem tudtak segíteni
egyelőre. Annyira jutottunk, hogy beszéltem telefonon egy emberkével a Dell
kínai központjából, és azt mondta, hogy valószínű holnap fognak hívni, mit
lehet tenni az ügy érdekében. Feldobta, hogy talán fizetnünk is kell, hogy
megadjanak valami kódot, amit kér a HDD a gép elindításakor, én pedig felhívtam
rá a figyelmét, hogy ez a gép még másfél hónapos sincs, és a gyári hiba nem a
mi sarunk, szóval csak okosan bánjon a számokkal, mert nem tervezünk fizetni!
Ekkor mondta, hogy ezt át kell beszélni a főnökkel, hogy ilyen esetben mi a
teendő, illetve egyáltalán, mit lehet tenni, hogy megjavuljon a gép. A
szervizben amúgy nagyon rendesek voltak, a magyar hivatalos szervizek példát
vehetnének róluk! Főleg a CHS, akiknek ezúton is üzenem, hogy kiny**hatják! Itt
nem az volt, mint ott, hogy bármit mondtam, nem hitték el és kapásból az
ellenkezőjét állították, itt tényleg próbált az emberke segíteni, és nem jött
ilyen kamu dumákkal, hogy „biztos rossz sorrendben tetted fel a drivereket”, „áááááá
hardverhiba nem lehet” és társaik. Hozzátenném, otthon egy hétbe telt a CHS-es
szerencsétleneknek, hogy belássák, igazam volt, és valami gáz van a hardverrel.
Persze utána maszatoltak tovább, de sajna nem sokat értünk az igazammal, mert 2
nap alatt már nem lehetett mit tenni az ügy érdekében. :/ Kíváncsian várjuk a
fejleményeket, nagyon jó lenne, ha megjavulna a gép, és még jobb lenne, ha
mindezt ingyen oldaná meg a Dell (ahogy egy komoly cégnek illik, a termékeiért
felelősséget vállalva).
Kezdek túl komoly lenni, abba is hagyom az írást. Egyelőre
ezek a lényeges dolgok, majd jelentkezünk!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése